Google AdSense - turbūt garsiausia Pay Per Click programa. Tai kas gi yra Google AdSense?

Lietuviams tai yra turbūt prieinamiausias pinigų šaltinis internete. Trumpiau tariant, Jūsų puslapyje bus rodomi su turiniu susiję reklaminiai skydeliai, už kurių paspaudimus jūs gausite pinigus. Atkrepiu dėmeį, kad AdSense programoje pinigai mokami už paspaudimą, bet ne už parodymą. O užsidirbti lietuviškais masteliais tikrai galima: už vidutinį paspaudimą dažniausiai gausite apie 0.20$, tačiau paspaudimo vertė svyruoja nuo 0.05$ iki 50$, o kartais ir daugiau. Tokia suma už paspaudimą atrodo nereali, tačiau egzistuoja - tokias sumas dažniausiai moka brangių paslaugų firmos - teisininkai, bankininkai.


Registruojantis reikės pateikti jūsų svetainės pavyzdį, kurį patikrins Google AdSense redaktoriai. Siūlau skydelius dėti į anglų kalbos turinio puslapius dėl vienos labai paprastos priežasties - tiesiog čia bus ir daugiau lankytojų, ir potencialiai besireklamuojančiųjų. O čia galioja paprasta taisyklė - kuo daugiau lankytojų, tuo daugiau paspaudimų, kuo daugiau paspaudimų - tuo daugiau pinigų. Jei jau susidomėjote Google AdSense, siūlau užsiregistruoti per čia esančią nuorodą:

Google AdSense privalumai

Kur geriausia vieta patalpinti reklaminius skydelius? Tai priklauso nuo daug dalykų: nuo temos, puslapio, turinio, dizaino. Bet prieš nusprendžiant ir parenkant vietas teks pačiam atsakyti į keletą klausimų. Kaip puslapį išlaikyti gražų, švarų ir neperkrautą? Skydeliai turi įsipaišyti į tekstą taip, kad, viena vertus jie nesimaišytų naršančių akims, kita vertus, jie turi būti pastebimi (kitaip ant jų niekas nespaus). Todėl reikia surasti svetainės dizaine tokią vietą, kur bus sutelktas didžiausias vartotojo dėmesys - dažniausiai tai būna vieta viršuje, arba šalia meniu. Gera idėja skydelius įkišti į straipsnio vidų (kaip iliustraciją) - dažnas vartotojas paspaus ant nuorodos kaip ant papildomo informacijos šaltinio. Taip pat svarbu išsiaiškinti, ko būtent žmonės ieško ir tikisi būtent tame puslapyje, kuriame dedame skydelius. Ir apskritai, ką vartotojai tikisi rasti jūsų svetainėje?

Kitas svarbus klausimas, ar visuose puslapiuose verta turėti Google AdSense reklaminius skydelius. Jei jūsų puslapiuose yra daug svarbaus ir įdomaus turinio tekstų, atsakymas vienareikšmis - taip. Tačiau bandyti dėti reklamą galima visur - verta bandyti dėti Google reklaminius skydelius net forumuose, paveikslėlių galerijose, naujienų laikraščiuose, jaunimo portaluose. Kokia spalvų paletę geriausia naudoti? Pasinaudokite tuo, kad Adsense programa leidžia keisti spalvų paletę - taigi skydelių paletė turėtų derintis su visos svetainės dizainu, tada reklama tarsi įsilieja ir padidėja tikimybė sulaukti daugiau paspaudimų.

  • Lengva prisijungti: Nesunku prisijungti prie Google AdSense programos.o Jūsų sąskaita bus atidaryta, jei pavyzdinis svetainės puslapis kurį pateiksite, atitiks turinį. Kolkas priimami tik puslapiai anglų kalba, bet tikėtina kad situacija ateityje pasikeis. net jei pirmą kartą jūsų prašymas bus atmestas, galite bandyti dar kartą.
  • Nesunku įsidėti: Google AdSense kodą galima tiesiog nukopijuoti į HTML kodą. Jeigu darote dinaminį tinklalapį, paremtą pvz. PHP technologijomis, skydelių įdėjimas bus dar paprastesnis - tereikės šiek tiek modikuoti PHP kodą.
  • Nemokama: Prisijungti galima nemokamai. Šiuo metu veikia ir Google AdSense platintojų sistema: jei jūs rekomenduosite pabandyti Google AdSense draugui, kai jis uždirbs savo pirmąją šimtinę, jums nubyrės tiek pat - už tai, kad jį rekomendavote. Taip AdSense didina apyvartą, kartu dosniai dalindama ir jos platintojams.
  • Skydelių įvairovė: Google komanda tikrai pasistengė: galima rinktis ir tekstinius, ir vaizdinius, ir nuorodų skydelius. Tačiau galbūt efektyviausi, populiariausi ir pelningiausi yra tekstiniai skydeliai. Grafiniai skydeliai kartais atbaido žmones, tačiau svarbu paminėti, kad moka ir už vienus ir už kitus tiek pat, ir apskritai nesvarbu kaip atrodo jūsų reklaminis skydelis ar kurioje puslapioje vietoje jis randasi, mokama už jo paspaudimą.
  • Skydeliai susiję su turiniu: Tai, kad skydeliai susiję su turiniu, duoda daug naudos visiems. Ir lankytojams, kurie randa susijusių nuorodų, bei svetainės savininkui, nes didesnė tikimybė kad vartotojai paspaus ant reklaminių skydelių. Dabar jau nemadinga, nepopuliaru ir neefektyvu užsakyti reklamą, kuri nepritaikyta tikslinei auditorijai.
  • Reklamos kanalai: Su kanalų pagalba galėsite sekti skydelių pasirodymą visuose puslapiuose, net atskirame HTML faile. Sekimas labai svarbus dalykas, nes tai leidžia jums eksperimentuoti ir galbūt padidinti pajamas. Praktika rodo, kad reklaminio skydelio pozicijos, išdestymo ir spalvos parinkimas yra kelias į sėkmę, tad nepabijokite skirti šiek tiek laiko bandymams.
  • Lengva išlaikyti: Tinka ir pradedantiesiems, ir profesionalams. Nereikia praktiškai jokios priežiūros. Vos tik atrasite optimalią spalvų gamą, skydelių išdėstymą (ir tai nėra būtina), tokį variantą galite palikti per amžius. Vienintelis dalykas, ką jūs karts nuo karto norėsite padaryti - pasitikrinti kiek pinigų prikapsėjo iš reklamos, bet tai, mano manymu, vienas malonumas
  • Išsami statistika: Beveik nuolatos atnaujinama reali reklaminių skydelių statistika: žinote kiek pinigų šiandien uždirbote bei koks buvo reklaminių skydelių efektyvumas. Dabar Google AdSense siūlo statistiką siųsti elektroninių paštu - patogiais excel, csv ir kitais formatais. Vienu žodžiu, čia irgi neblogai pasistengta, galima surasti vos ne visą įmanomą informaciją apie skydelio efektyvumą.
  • URL filtrai: Kad nereklamuotumėte konkurentų, galima įvesti iki 300 adresų, kurie nebus rodomi reklaminėse antraštėse. Tai vienas iš kontekstinės reklamos (kai skydeliai parenkami pagal puslapio turinį) trūkumų. Jei administruojate, gaminančius tušinukus puslapį, ir norėsite užsidirbti papildomų pinigų, vargiai ar galėsite dėti adsense reklamas, nes didelis šansas kad bus rodoma kitų konkurentų, gaminančių tušinukus, reklama. Tačiau ir čia Google pasiūlė šioį tokį sprendimą, jei nenorimų konkurentų nėra daug, juos galima tiesiog suvesti į sąrašą ir jie niekada nebus rodomi jūsų svetainėje.
  • Google AdSense trūkumai
 
  • Nesusijusios nuorodos: Kartais išmetamos nuorodos gali būti visai nesusijusios su turiniu.
  • Statistika: Nors Google AdSense statistika gana išsami, visgi ji neduoda visiškai pilnos informacijos - pvz. pagal kokius raktinius žodžius reklaminis skydelis buvo parodytas.
  • Konfidencialumas: Google AdSense naudojimosi taisyklės draudžia dalintis savo AdSense informacija su kitais: tai reiškia, kad jūs negalite niekam sakyti koks jūsų uždarbis, netgi koks yra jūsų puslapio su reklaminiais skydeliais adresas.
  • Konkurentų reklamos rodymas: Kadangi rodomos nuorodos yra susijusios su puslapio turiniu, labai didelė tikimybė, kad jūsų svetainėje bus rodomos konkurentų nuorodos. Nepaisant to, kad galima suvesti iki 300 nepageidaujamų adresų, jūsų verslui tai gali būti neparanku
  • Reklaminių skydelių pasiskirstymas: Jeigu sudėsite daugybę reklaminių skydelių, dauguma iš jų gali būti ne visai susiję su turiniu, todėl sumažės paspaudimų skaičius. O sumažėjęs paspaudimų skaičius garantuotai reikš sumažėjusias pajamas.

Kaip padidinti pajamas su Google AdSense?

Yra kelios pagrindinės kryptys, kuriomis reikėtu eiti norint pasiekti didesnes pajamas:

  • Lankytojų srautas: Esmių esmė! Labai paprasta ir primityvu: kuo daugiau lankytojų, tuo daugiau galbūt iš jų susigundys paspausti jūsų reklaminį skydelį. O tai dažniausiai reiškia, kad padidės ir jūsų pajamos. Lankytojus gali pritraukti tiesiog naudingas turinys, kurį būtų sunku rasti kur nors kitur. Jei esate tik svetainės administratorius, pamėginkite surasti žmonių, kurie už pinigus galėtų rašyti turininingus tekstus. Be to, daug padėtų vadinamas SEO - optimizavimas paieškos sistemoms. Reikia atsiminti, kad būtent didžioji lankytojų dalis patenka į jūsų puslapį per paieškos sistemas, todėl būtina padaryti svetainę draugiškesnę paieškos sistemoms. Taigi kuo daugiau lankytojų prisitrauksite, tuo daugiau pinigų galite tikėtis.
  • Pelningi reklaminiai skydeliai: Net jei jus turite nedaug paspaudimų per dieną, pajamos gali būti vistiek nemažos, jeigu kiekvienas reklaminio skydelio paspaudimas atneš po kelis dolerius. Tokius pinigus duoda reklama, kuri yra su vertingais raktiniais žodžiais.
  • Su turiniu susijusi reklama: Jei išmetama reklama bus susijusi su turiniu, tai bus didesnė tikimybė, kad lankytojai paspaus ant jūsų reklaminės antraštės. Kad reklaminės antraštės būtų susijusios su puslapio turiniu, būtina rašyti turiningus straipsnius, kuriuose pasikartotų reikiami raktažodžiai.
  • Tvarkingai įdėta reklama: Didelį efektą padidinant reklaminių antraščių efektyvumą gali atnešti jų tinkamumas, priderinimas prie svetainės dizaino. Kodėl gi nepasinaudojus Google siūloma galimybe pritaikyti skydelių išvaizdą jūsų puslapiui. Galima bandyti padaryti skydelį šokiruojančiai išsiskiriantį iš viso puslapio konteksto, arba atvirkščiai, spalvų palete švelniai integruoti į turinį. Svarbi ir jo pozicija: nors dauguma žmonių deda juos viršuje, tačiau verta pabandyti dėti juos šalia navigacijos meniu, arba tarkime gražiai įpaišyti straipsnio viduryje.
Svarbiausia nebijoti eksperimentuoti, ir rezultatai tikrai bus, nes kartais tokie eksperimentai gali padidinti paspaudimus net 2-3 kartus.

Šaltinis: http://adsense.klaidutis.lt