Jūsų įmonė gali neturėti didžiulio rinkodarai skirto biudžeto ar personalo, išmokyto rašyti reklaminių skelbimų tekstus. Galite neturėti lėšų samdyti grafikos meistrus, kurie sukurtų įmantrius logotipus ir laiškų apipavidalinimą.
Tačiau tai nereiškia, kad jūsų įmonė negali reklamuoti pati savęs. Naudodamas daugumoje darbo vietų jau turimus programinės įrangos įrankius, bet kas, turintis kūrybingumo, gali surinkti profesionaliai atrodančią reklaminę medžiagą. Yra subtilių dalykų, kuriuos gali daryti kiekvienas jūsų komandos narys, net ir neturint talento kurti, kad išsiustų teigiamus pranešimus apie jūsų įmonės produktus arba paslaugas.
Apsvarstykite šias paprastas, nebrangias rinkodaros taktikas, kurias galite plėtoti naudodami Microsoft Office Small Business Edition 2003, populiarią produktyvumo programinę įrangą, naudojamą viso pasaulio versluose:
1. Kurkite paprastus laiškus. Pranešti klientams apie išpardavimą arba naują produktą gali būti paprasta ir nebrangu, kaip išsiųsti atvirlaiškį. Naudodami paprastus šablonus, esančius programoje Publisher 2003, įtrauktoje į Office Small Business Edition 2003, galite rinktis įvairaus dizaino atvirlaiškius ir pritaikyti juos savo reikmėms. Naudojant programą Publisher į iš anksto sukurtus šablonus paprasta įterpti savo pranešimą ar logotipą. Keisti spalvas ir šriftus taip pat lengva. Galite konfigūruoti programą, kad ji automatiškai įterptų jūsų kontaktinę informaciją kiekvieną kartą, kai sukuriate naują atvirlaiškį.
Žinoma, neprivalote apriboti savo rinkodaros atvirlaiškiais. Programa Publisher siūlo didelę įvairovę šablonų, kuriuos galite lengvai pritaikyti savo rinkodaros reikmėms. Naudodami juos galite sukurti reklaminių medžiagų komplektą. Tarp jų:
brošiūras
skrajutes
informacinius biuletenius
katalogus
reklamas
sveikinimo atvirukus
Atsiminkite, kad net spausdintas jūsų firminis blankas, sąskaitos ir vokai kuria jūsų verslo įvaizdį. Naudokite dizaino priemones, esančias programose Publisher arba Word, kad ir per tokią medžiagą pateiktumėte nuoseklų ir profesionalų įvaizdį.
2. Siųskite klientams el. pašto informacinius biuletenius. El. paštas yra vienas pigiausių būdų susisiekti su klientais. Apsvarstykite galimybę kurti pastovų el. pašto informacinį biuletenį. Įtraukite naudingų patarimų ir informacijos, pavyzdžiui, jei esate veterinaras, galite įtraukti sezoninės naminių gyvūnų priežiūros patarimų; jei turite restoraną, galite išsiųsti sezono receptą. Taip pat įtraukite visus naujus produktus ar paslaugas, kurias siūlote, visus ypatingus pasiūlymus ar reklaminius gaminius, kuriuos norite akcentuoti. Taip pat galite įtraukti informacijos apie naujus personalo narius. Svarbu sudominti klientus, bet ne priblokšti juos stengiantis prastumti prekę. Prieš išsiųsdami informacinį biuletenį, įsitikinkite, kad turite aiškų klientų leidimą jį siųsti.
Jei manote, kad neturite išteklių rašyti visą informacinį biuletenį, vis tiek galite naudoti el. paštą kaip rinkodaros įrankį, bet tik kol turite gavėjų leidimą. Outlook 2003 laiškų suliejimo funkcija leidžia paskirti pranešimus konkretiems klientams. Kurdami savo el. pašto publikacijas galite naudoti bet kurią iš šešių el. pašto publikacijų išdėstymo pasirinkčių ir 45 pagrindinius dizaino rinkinius, esančius programoje Publisher. El. pašto išdėstymo pasirinktys yra informaciniai biuleteniai, laiškai, renginių skelbimai ir produktų sąrašai.
3. Nešiokitės savo reklaminį pranešimą. Jei dirbate specializuotoje sferoje, kartais jūsų gali paprašyti pakalbėti organizacijose ar mokyklose apie tai, kuo užsiima jūsų įmonė. Tokiais atvejais atsiranda kita sumanios rinkodaros galimybė. Pavyzdžiui, vienas būdas sudominti klausytojus ir pasiekti daugiau rinkodaros požiūriu yra vaizdinis pristatymas. Jei naudojate Office Small Business Edition 2003, jau turite PowerPoint 2003 – paprastą naudoti įrankį, kurį galite naudoti skaidrių demonstracijoms kurti. Programos PowerPoint pranašumas yra tas, kad kalbėdami galite rodyti teksto, paveikslėlių ir grafinių objektų derinius, net filmus, animaciją ir garsus, kurie gali pagerinti jūsų pristatymą. Žinoma, į kiekvieną skaidrę įterpkite savo įmonės pavadinimą ir logotipą.
4. Sukurkite paprastą svetainę. Jei dar nesukūrėte svetainės, greičiausiai manote, kad tai atims per daug laiko ir pinigų. Tačiau dirbant su programa Publisher 2003 galima nebrangiai sukurti nepriekaištingai veikiantį profesionalų tinklapį. Naudodami lengvo svetainių kūrimo priemonę galite patikslinti savo tinklapio tikslus, o programa Publisher sukurs tinklapį su pritaikytais puslapiais, atitinkančiais jūsų reikalavimus. Arba galite pasirinkti naudoti svetainių kūrimo vedlius norėdami sukurti paprastą trijų puslapių svetainę arba tinklapius, skirtus profesionalioms paslaugoms ar produktų išpardavimams.
Pradėję naudotis kai kuriomis iš šių sumanių rinkodaros priemonių technikų greičiausiai sugalvosite dar daugiau būdų efektingai skleisti informaciją apie savo produktus ir paslaugas. Jei ieškote idėjų ir pagalbos, apsilankykite svetainėje, esančioje Office tinkle (EN).
Šaltinis: www.microsoft.com