Internetinė reklama turi ieškoti naujų atitinkamumo pagerinimo būdų.

Reklama RSS srautuose, tikslinės reklamos pagal socialinius tinklus naudojimas – naujos kartos tinklas suteikia tokias galimybes. Konferencijoje „Web 2.0“ viena aptarimo temų buvo ateities reklamos modeliai, rašo „Red Herring“. Juk akivaizdu, kad interneto evoliucijos procese tobulės ne tik tinklo paslaugos bei programinė įranga, bet ir reklama. Tiksliau, jos platinimo būdai.

Interneto evoliucija vyksta bendradarbiavimo ir interaktyvumo link. Dėl to turi atsirasti naujos internetinės reklamos formos. Pavyzdžiui, kiekvienas reklaminis skelbimas gali būti nutaikytas į tam tikrą siaurą naudotojų auditoriją. Vienas atitinkamumo pagerinimo būdų yra protrūkis reklamos matmenų srityje. Idealiu atveju, reikia išmokti išmatuoti kiekvieno banerio efektyvumo laipsnį, o taip pat auditorijos charakteristikas. Turint šią informaciją galima skelbti efektyvesnę reklamą. Tokia reklama bus ne įkyri, bet naudinga žmonėms.

Šiuo metu atsirado visa eilė kompanijų, bandančių pakeisti esamus reklamos platinimo internete verslo modelius. Pavyzdžiui, naujas projektas „Federated Media“ bando sujungti didžiausius internetinius žurnalus siekiant atstovauti jų interesams bendradarbiaujant su reklamuotojais. Ateityje gali būti sukurtas vieningas internetinių žurnalų tinklas, atnešantis jiems daugiau pelno, negu pigi kontekstinė reklama „Google AdSense“.

Kaip reklamos nešėjas, RSS turi ir privalumų, ir trūkumų palyginus su reklama tinklapiuose. Blogai yra tai, kad neįmanoma numatyti skaitytojų skaičiaus. Iš kitos pusės, visi RSS srauto gavėjai yra labai suinteresuoti tam tikru turiniu, kitaip jie neprenumeruotų jo. Tai reiškia, kad tai labai specializuota, siaurai tikslinė, „filtruota“ auditorija, kardinaliai besiskirianti nuo įvairaus plauko puslapio lankytojų auditorijos. Jei yra žinomos šios auditorijos charakteristikos, tai galima rodyti jai reklamą, kurios negali parodyti raktiniais žodžiais paremta „Google AdSense“ paslauga, nepritaikyta dirbti su „filtruota“ auditorija.

„Google“ atstovai į tai atsakė, kad tik apsidžiaugtų, jeigu kas sugalvotų ką nors geresnio, negu „AdSense“, ir dėl to pasaulis taptų geresnis. Apskritai, „Google“ nevertina reklamos kaip kokį neišvengiamą blogį, būtiną pelnui gauti. Ne, „Google“ vertina reklamą tiesiog kaip dar vieną paieškos būdą, kuriame atitinkamumas yra svarbus nė ką mažiau negu paieškoje internete. Apskritai, daugeliui užklausų reklaminės nuorodos yra pakankamai atitinkamas užklausos rezultatas. „Google“ bando padaryti reklamą naudinga žmonėms.

Šaltinis: www.kriause.com