Beveik du trečdaliai (62%) apklaustų vartotojų nurodė, kad tiesioginis bendravimas su prekės ženklo įgaliotu atstovu socialiniuose tinkluose jiems yra priimtinesnė reklamos forma, kurią jie dar perduoda ir savo draugams.

Tokias išvadas po 2008 metų gruodį atlikto tyrimo socialinės medijos rinkodaros agentūros „DEI Worldwide" vardu, paskelbė kompanija „OTX Research". Tyrimo „Kaip socialinė žiniasklaida veikia pirkėjo elgesį" išvadose rašoma, jog 63% apklaustųjų mielai norėtų tiesiogiai pasidalinti savo nuomonę apie prekę ar pačią kompaniją Internete su oficialiu jos atstovu ir net 67% apie diskusijas su įgaliotu asmeniu būtinai papasakotų savo draugams ir pažįstamiems.

Papildomi tyrimo rezultatai:
  • 54% vartotojų sako labiau pasitikintys ta informacija, kurią jie gauna tiesiogiai Internete bendraudami su kompanijos atstovu, nei ta, kurią jie perskaito kompanijos oficialiame puslapyje.
  • 57% vartotojų teigė tikėtina, jog po tokių tiesioginių pokalbių jie imsis veiksmų, tai yra apsipirks tam tikroje parduotuvėje ar įsigys prekę, apie kurią diskutavo su ją parduodančios kompanijos atstovu.
Pagrindinės sritys, apie kurias vartotojas tiesiogiai socialiniuose tinkluose norėtų diskutuoti ir gauti informacijos yra:
  • elektronika;
  • telekomunikacija;
  • pramogos;
  • laisvalaikis;
  • kelionės.
 
Vartotojai socialinės žiniasklaidos informacija pasitiki labiau nei informacija, kurią pateikia oficialūs kompanijos, prekinio ženklo atstovų portalai. Net 70% yra ieškoję informacijos apie jiems rūpimas prekes ar kompanijas skelbimų lentose, tinklaraščiuose (bloguose), video pasidalinimo ar pokalbių svetainėse.
 
Išsiaiškinta, kad tie asmenys, kurie informacijos apie produktą ieško tik socialiniuose tinkluose, vėliau mielai apie tai pasakoja savo draugams. Daugiau nei vienas trečdalis praneša ką sužinoję ir net 6 iš 10 toliau dalinasi informacija Internete. Beveik trys ketvirčiai (74%) nurodo, jog skleidžiama informacija teigiama.
 
Kompanijos „DEI Worldwide" vadovaujantis darbuotojas Lou Cumingas kalbėjo, jog tyrimo rezultatai įdomūs ir tik patvirtiną ankstesnę jų nuomonę - skleidžiamas vartotojų žodis, sukombinuotas su tradicine žiniasklaida yra vertingas rinkodaros įrankis, kuriantis integruotą rinkodaros strategiją.

Tyrime dalyvavo 500 vyresnių nei 13 metų vyrų ir moterų.

Autorius: Vilma Galminaitė
Šaltinis: www.visasverslas.lt