Jūs sukūrėte svetainę. Nuostabu!
Bet jei jau patraukėte lankytojų dėmesį, kaip ketinate priversti juos grįžti? Žinoma, jūs norite, kad grįžtų ne kiekvienas lankytojas, o tik klientai ir galintys jais tapti. Jūsų tinklapyje publikuojami straipsniai ir kitas turinys turi būti aktualus, įdomus ir tinkamai parašytas. Specifinis turinys suteiks jūsų tinklapiui galimybę pasiekti tikslinius lankytojus, naudojančius ieškos modulius.
Štai septyni būdai priversti klientus grįžti į jūsų svetainę.
1. Skelbkite trumpalaikius ypatingus pasiūlymus.
Interneto vartotojai mėgsta pigius pirkinius, todėl pardavimas yra užtikrintas būdas atkreipti dėmesį. Naudokite trumpus pardavimo laikotarpius, kad paskatintumėte žmones veikti. Jei duosite jiems tris mėnesius apsispręsti, jie nuspręs nepirkti. Tegul vartotojai žino, kad jūsų tinklapyje siūlomos prekės nuolat keičiamos – taip paskatinsite juos reguliariai čia grįžti. Teikite kūrybingus pasiūlymus. Pvz., pagalvokite, ar ne geriau dovanoti dovanas, užuot tiesiog sumažinus kainą.
2. Įsitikinkite, kad jūsų tinklapis aktualus.
Interneto vartotojai tinke dažnai ieško naujienų įdomiomis temomis. Saitas tarp jūsų verslo ir svarbaus naujienų pasakojimo gali tapti puikiu būdu patraukti lankytojus į jūsų tinklapį. Žiniasklaidos priedanga yra įprasta viešųjų ryšių įmonių naudojama taktika, kuri gali padėti ir jums.
3. Reguliariai naujinkite informaciją.
Kodėl vartotojas turėtų norėti grįžti į retai keičiamą svetainę? Naujausia informacija duoda lankytojams žinią, kad įmonė yra veikli ir rimtai žiūrinti į verslą.
4. Būkite konkurencingi.
Tai puikus būdas sudominti lankytojus jūsų svetaine ir darbu. Pagalvokite apie galimybę paprašyti lankytojų palikti atsiliepimus ir turėsite dar vieną rinkos tyrimo priemonę. Nereikia ekstravagantiškų prizų. Tačiau jie turėtų būti linksmi ir tinkami jūsų tikslinei rinkai.
5. Siųskite el. paštu informacinius biuletenius.
Tai efektyvi reklamos taktika. Nesitikėkite sudaryti tūkstančių prenumeratorių sąrašo, geriau pasistenkite sudaryti kuo geresnį planuojamų skaitytojų sąrašą. Siųskite trumpus ir informatyvius informacinius biuletenius. Reklaminiai pasiūlymai toleruojami, bet nepersistenkite.
6. Prisijunkite prie rinkos nišos el. pašto grupių.
Jei turite laiko, galite dalyvauti tikslinio el. pašto sąrašuose. Tai puikus būdas susisiekti su galimais klientais ir priminti jiems apie savo verslą. Dalyvauti grupių darbe naudingiausia, jei jūsų įmonė aptarnauja rinkos nišą. Pvz., naminių gyvūnėlių parduotuvės savininkas gali prisijungti prie naminių gyvūnėlių savininkų siuntimo sąrašo. Dalyvaudamas jame kaip tos srities ekspertas, parduotuvės savininkas gali reklamuoti savo verslą galimų klientų bendruomenei.
7. Pažinkite savo klientus.
Pažinti klientų poreikius ir tikslus yra geriausias būdas užtikrinti, kad jūsų rinkodaros pastangos yra efektyvios. Statistika ir stebėjimo ataskaitos padės įvertinti lankytojų susidomėjimą jūsų svetaine. Svetainės lankomumo statistika padės suprasti, kaip žmonės pasiekia jūsų tinklapį ir ką daro čia patekę. Ar jie randa tai, ko ieško, ar tam tikri svetainės puslapiai paskatina juos išeiti? Ar jūsų veikla sėkminga? Šis supratimas padės tobulinti jūsų rinkodaros pastangas tinkle.
Autorius Julie King
Šaltinis: www.microsoft.com