Dauguma žmonių domisi SEO – optimizacija paieškos sistemoms (toliau OPS), tačiau, visiškai nežino apie tai, kad Google per daug didelis ir sumanus kūrinys, o jo kūrėjai, greičiau genijai, o ne kvailiai, kurie nesusimąsto apie techninį OPS.
Google kūrėjai atvaizdavimą savo paieškos sistemoms stengėsi padaryti kuo „natūralesniu“, todėl kaip nustatomos pozicijos paieškos sistemos rezultatuose iki galo nežino nei vienas OPS specialistas. Vykstant šiai kovai tarp Googles ir žmonių Google sumanė sprendimą, jog aptikus techninę optimizaciją paieškos sistemoms, jį uždeda baudą puslapiui.
Tokia bauda dar vadinama 950 bauda (950 penalty). Jos esmė ta, kad aptikus dirbtinę optimizaciją paieškos sistemoms Google duoda baudą – puslapis numetamas į paieškos sistemos rezultato galą. Iš čia ir kilo baudos pavadinimas – puslapis turėjo būti numetamas į 950 rezultatų poziciją. Iš tikro, dabar, tai jau nebe 950 pozicija, o paskutinis Google paieškos sistemos puslapis. Taip atsitinka, dėl to, kad gavusios baudos svetainės visi veiksniai lemiantys rezultatus paieškos sistemose, tiesiog tampa ignoruojamais Google‘s.
Už ką šitaip „bauduojamos“ svetainės atsakyti sudėtinga. Bet galima būtų pabrėžti agresyvų SEO projektų pradžioje. Ypatingai reikia atkreipti dėmesį į keitimasi nuorodomis, ir nuorodavimą į naują projektą. Kitaip tariant, į tokius dalykus, kaip geros META žymos Google dėmesio nekreipia, tačiau, pastebėjus didelį kiekį nukreipiančiųjų į projektą nuorodų Google įtaria klastą ir juodąjį OPS (black hat seo). Tokie metodai griežtai draudžiami Googles. Taip pat, sako, kad Google tai pastebėjus mano apie projekto trumpalaikiškumą.
Kaip išvengti to. Paleisdami projektą, gerai apmąstykite ar verta staigiai gauti nuorodų į savo puslapį. Mąstykite, ne tik apie tai, kad didelis nuorodų kiekis į jūsų svetainę duodą gera rezultatą, bet ir apie tai, kad jos jūsų projektą kuriam laikui gali palikti didelėje nuošalėje.
Ką daryti jei gavote 950 baudą? Galite nevargti naršydami diskusijų lentose, kaip išlipti iš paskutiniojo Googles puslapio ir rašydami laiškus Googlei. Protingiausia, tokiu atveju būtų susikoncentruoti į kitas jūsų projekto reklamos formas ir jo žinomumą ir laukti kol Google pati pašalins jį iš „karantino“. Tai dažniausiai užtrunka apie tris mėnesius.
Šaltinis: www.iverslo.info