Šiandieninėje konkuruojančioje aplinkoje daugelis verslų susiduria su klientų ištikimybės problema.
Akivaizdu, kad daug pigiau išlaikyti esamą klientą patenkintą negu pastoviai medžioti naujus. Bet kaip žinoti, kad klientai gauna tokias paslaugas, kokių tikisi ir tokią paskatą, kurios reikia, kad jie sugrįžtų? Dar daugiau, kaip jūs elgiatės, kai vienu metu jums reikia susitvarkyti su milijonu kitų reikalų?
Verslai, kurie klientų paslaugoms nori suteikti asmeniškumo ir profesionalumo, vis daugiau ir daugiau naudojasi el. pašto jėga. Tai nėra perspektyvus pasirinkimas kiekviename versle, tačiau jis tinkamas tiems, kurie domisi šia technologija ir skatina ją naudoti, norint užsitarnauti klientų ištikimybę ir galiausiai tapti pagrindiniu patarėju.
Kai esate pasiruošęs naudoti pranašesnes el. pašto strategijas verslo formavimui yra trys būdai, nuo ko pradėti.
Sukurkite savo el. pašto adresą
Jūs galite turėti mažą parduotuvę, tačiau klientams to žinoti nereikia. Jei sukursite savo el. paštą ir galėsite siųsti asmeninius pranešimus klientui, sudarysite įspūdį, kad jūsų verslas yra pakankamai didelis. Be to, jei sukursite savo el. paštą namuose, tam tikra prasme gausite patikimą ir saugią el. pašto aplinką, kurios jums reikia.
Tai galite padaryti naudodami Microsoft Windows Small Business Server 2003 – serverio sprendimą, kuris sukurtas, kad atitiktų tokio verslo kaip jūsų poreikius, kai norite greitai ir patikimai atsakyti klientams. Windows Small Business Server programoje yra integruota el. pašto sistema, įskaitant įrankius, pagrįstus Exchange Server 2003 ir Outlook Web Access, suteikiančius jums ir jūsų darbuotojams galimybę pasiekti savo el. paštą nebūnant biure.
Imkitės reklamos iniciatyvos el. paštu
Yra labai daug būdų, kaip naudoti el. paštą norint sustiprinti ryšius tarp jūsų ir klientų. Atspirties taškas būtų bazinio klientų aptarnavimo sukūrimas. Net jei nepardavinėjate prekių ar paslaugų tinkle, vis tiek galite prašyti klientų el. pašto adresų saugumo sumetimais ir kad sukurtumėte bendravimą el. paštu. Tai galima padaryti labai lengvai, paprasčiausiai padėkokite klientams už pirkinius ir paskatinkite susisiekti, jei reikės papildomos pagalbos. Windows Small Business Server 2003 turi bendrai naudojamų kontaktų duomenų bazę, kuri padės tvarkyti didesnį kiekį klientų siunčiant jiems asmeninius pranešimus.
Kitas žingsnis būtų pranešimas klientams apie specialius įvykius ar reklaminius gaminius. Tokiu atveju, gali tekti siųsti laiškus visam el. pašto sąrašui arba planinius laiškus. Tai galima labai lengvai padaryti su Outlook 2003 pašto suliejimo funkcija. Vienas dalykas, kurį reikia prisiminti vykdant reklamą el. paštu, yra tas, kad reikia siųsti pranešimus, kurie siūlo tikrai kažką vertingo. Daugelio žmonių el. pašto dėžutės yra perpildytos, jei norite, kad jie nuosekliai atidarytų ir perskaitytų jūsų pranešimus, jie turi būti išsiųsti tinkamu laiku, juose turi būti dominanti informacija (pagalvokite apie nuolaidas, kuponus, specialius pasiūlymus) ir jie turi būti trumpi.
Jei turite išteklių, reklaminių el. laiškų alternatyva būtų el. informaciniai biuleteniai, kuriuose be specialių pasiūlymų būtų papildomos informacijos. Ji neturi būti labai išsami. Pvz., jei turite veterinarijos kliniką, kiekvieną ketvirtį galite siųsti informacinį biuletenį, kuriame būtų aprašyti keli sezoniniai augintinių priežiūros patarimai, o prie to specialūs teikiami pasiūlymai. Taip pat galite paminėti naujas paslaugas arba naują personalą. Tačiau biuleteniai turi būti išsiųsti tinkamu laiku, aiškūs ir trumpi. Vertingos informacijos suteikiantys informaciniai biuleteniai labai efektyvus būdas užsitarnauti ilgalaikę klientų ištikimybę.
Perspėjimas: Svarbiausias dalykas, kurį turite žinoti apie reklamą el. paštu: jūs turite gauti leidimus siųsti laiškus elektroniniais adresais. Jei kliento prašysite el. pašto adreso, įsitikinkite, kad jis supranta, jog jūs jį naudosite. Be to, kiekviename el. pranešime, kurį siunčiate klientams, įsitikinkite, kad informuojate juos, kaip jie gali būti pašalinti iš jūsų sąrašo, ir nedelsdami veikite, jei kas nors pareiškia tokį norą. Jei siųsite klientams nereikalingą informaciją, galite juos supykdyti ir atstumti.
Naudokite el. paštą profesionaliam įvaizdžiui perteikti
Kartais netgi maži dalykai gali turėti įtakos jūsų verslo įvertinimui. Komerciniai laiškai, klientams, tiekėjams ir kitiems – tai „maži prisilietimai“, kurie padeda reklamuoti jūsų verslą:
El. pašto parašai. Tai tekstas ar grafika, kuri gali būti pateikta kartu su jūsų vardu el. pranešime. Kai kurie žmonės naudoja skatinančias citatas ar juokingus posakius, tačiau jūs galite naudoti tai, kad reklamuotumėte savo verslą. Galite naudoti kompanijos reklamos požymio liniją arba netgi specialų pasiūlymą ar patobulinimą, kadangi el. pašto parašą galite labai lengvai pakeisti keliais pelės klavišo paspaudimais programoje Outlook 2003.
Pridėkite V-card (elektroninę vizitinę kortelę). Tai dar vienas būdas, kaip užsitikrinti, kad jūsų verslo informacija perduodama. V-card – tai interneto standartas, kurio pagrindu kuriamos ir bendrai naudojamos virtualios vizitinės kortelės. Programoje Outlook 2003 galite lengvai sukurti v-card ir pridėti ją prie pranešimų, kuriuos siunčiate klientams.
Nesvarbu, kaip naudosite el. paštą, norėdami pasiekti savo darbo tikslus, yra du naudingi dalykai, kuriuos verslininkas įvertins: el. paštas yra greitas ir prieinamas.
Šaltinis: www.microsoft.com